Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Tuesday, October 30, 2012

Si Bruno dah besar! Heee...



NAMA DALAM SURAT BERANAK:
Bruno Mars
TARIKH LAHIR:
2 Julai 2012

Sebelum bulan pose haritu kan kucing kat umah saya tu beranak empat. Pastu sekor saya dah TERgilis masa bulan pose tu. (Wehhhhhhh.... tak sengajalah!!!) *TETIBA!!! * (Orang bersalah memang cenggitu- cepat terasa! Agaga...) So tinggallah dua. Takkk... matematik korang memang tak salah pun tapi memang tinggal dua. Sebab minggu lepas pak ustad terlenyek pulak sekor lagi tu so tinggallah dua! *Huhu... Dasar laki bini pembunuh...*

Dalam dua ekor yang tinggal ni ada sekor tu rupanya dan kaler dia memang sebijik cam yang saya langgar tu cuma beza dia ni ade rambut itam kat kepala. So bile nengok lama-lama macam orang asli Sarawak pulak dah ghupenya agaga.... Tapikan, saya suke nyakat dia ni  sebab mulut dia bising. So selalulah jadik mangsa tepuk Montot 5-10 kali sehari kalau dapat tangkap. Meh tengok muke budak penan ni: -

Eh sori... ini Dodot sehari selepas mati. Tak perasan pun dia kena langgar. Besoknya baru nampak dia terkulai dalam longkang dah mati... huhuuu...

Haaa... ni barulah Bruno si budak penan tu hehee...



Cam lembu pulak muke taim ni... sorilah Bruno, raya nanti kite bermaafan ye.






Haha... dah penat!


Notakaki Saiz Tujuh:
Korang perasan tak? Tak? Hehehee.. bagus, bagus tak perasan. Rumput rumah saya tu memang dah berminggu tak cantas sebab pak ustad outstation. Euwww... takkanlah nak soh saya lak potong rumput kot??? Rosak kuku ku, i tak rela u...


Signature

18 comments:

  1. nama mmg glamour abes la..wahahaha....comey bruno si miao :)

    ReplyDelete
  2. @oshin-jamelHehe.. si Maria yang bubuh nama tu pasal taim tu lagu Bruno tengah top hehe...

    ReplyDelete
  3. @Eny AbdullahTengoklah sapa tuannye! (Ade kena mengena ke? Agaga...)

    ReplyDelete
  4. nice pic..takjub tengok pic2 yg cantik ni n kucing yang comel..=)

    ReplyDelete
  5. Comelnya.. Teringin bela kucing.. Tapi doktor tak bagi... :(

    ReplyDelete
  6. @izzahOwh.. ku takjub dengan kata-kata itu hiu hiu...

    ReplyDelete
  7. @eTKan kan kannn... *ni yg tak sabar nak balik umah tepok montot dia nih!*

    ReplyDelete
  8. @Nor Idayu Abd RahmanSamelah kite huhuu... ni pun kucing yg memang dok kat luar kawasan umah tu tapi dia jinak so selalu la datang lepak depan umah. Tapikan haritu kite gi vet, doct tu kate kalau kucing yg dah kena vaksin sume tu tak merbahaya kepada manusia khususnya pengidap asma tau. Hmmm....

    ReplyDelete
  9. @:: Mrs.Eady ::Kucing ke daku? *Erkk tetiba terasa! Ahaks!*

    ReplyDelete
  10. @SallyMeh Setapak bleh kite tepok montot dia sama-sama!

    ReplyDelete
  11. Sangatlah comel.

    Tgk gambar yg 1st hati sangat sentap. So, nasib baik ada pix yg 2nd:)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .