Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Saturday, August 3, 2013

Salam Aidilfitri 1434 sume!


 

Kepada semua pembaca, penge'Like' dan follower Deeb Punye Cite yang mempunyai kandungan cite yang ntah hapa-hapa ntah ni... saya Cik eh! (TERperasan pulak) Puan Farah ingin mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri 1434' untuk korang sume. Sesape yang sudi datang umah saya, marilahhhh... kuih raya subsidi banyak hahaha... Kepada yang balik kampung atau travelling nanti jangan lupa biskut ngan beg baju tu. Kang dah sampai kampung jenuh kena pinjam baju mentua haha... Okeh, sekian saja bersiaran untuk kali ni sehingga mood beraya habes, daaaaaaa...!


PESANAN IKHLAS DARI SYAITON
  

Nah layan lagu raya feveret hehe...

Untuk kekanak- toksah le korang caye ngat pompuan ni yang nyanyi lagu ni. Dia miming aje. Penyanyi asalnya ni haa kak Sanisah Huri ni haa... BTW, cam ober je dorang berlakon dalam klip tu kan? Hiu hiu...



Signature

10 comments:

  1. sedap lagu tu ... (cam kena batang idung sendiri lak)...huhu...cedih...tahun ni lebih 'teruk' dari 2 thn lepas...sabar..sabar..sampai rase tak de mood nak wat biskut raya..tinggal 3 ari je klau nak wat pun. Akak tak suka buat dlm kelam kabut nanti tak dpt buat biskut dgn penuh perasaan...rasenye akak buat kek aje lah...

    ReplyDelete
  2. wah... siap ngan mesej raya dari syaiton lagi.... hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya juga buat Deeb. Semoga Raya kali ini lebih ceria dan lebih indah.

    Jangan makan kuih raya banyak sangat tau, nanti sakit perut. Hehehehe

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Dear.. Maaf Zahir Batin ye..:))

    ReplyDelete
  5. @SallyBuat apa yg mampu jek sudah k *Wink*

    ReplyDelete
  6. @Redzuan Ali MohammedHar har... ate ingat syaiton pun tanak beraye ke? Thee...

    ReplyDelete
  7. @azieazahHuk huk.. mmg sakit perut dah pun ni aiyyaaark...!!!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .