Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, October 10, 2012

Wordless Wednesday: Cek pertama saya!




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


Signature

15 comments:

  1. tahniah, kita berjiran lah, saya pon gombak juge

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sy punyer ntah bila leh wt kuar..BE pon xde..huhu

    ReplyDelete
  3. ho yeah!!! bila nak belanja?
    *ceesshh...ini namanya mengada*

    tahniah! teruskan berblogging ye:)

    ReplyDelete
  4. Bape hinggit? Bape hinggit? *nada mak jemah nak bergossip.

    Saya belum terbuka hati nak cash out. Nak kumpul bagi tahap puluh ribu dulu. *mimpiiiii la... Hahah.

    ReplyDelete
  5. @Aju MohitAaaa ye keee? Kalau jumpe pon pon tau! Hehe...

    ReplyDelete
  6. @Nens CollectionTakper Nen. Cek ni kalau Nen nak tau kite dapat setelah 8 tahun berblogging tau! Agaga! Teruk, teruk!

    ReplyDelete
  7. @cHeRyNa PiReSMaseh. Marilah sini i belanja *Mengada gak tak?* Hehe...

    ReplyDelete
  8. @LydSunshineErmm heeee... ermm.. heee... takperlah Dato' Siti kate biarlah rahasia! Memula ku ingat nak simpan gak sampai ribu Lyd, tapi mungkin nak sampai tahap tu daku dah di alam barzakh kot agaga... erk!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .