Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, October 3, 2012

Wordless Wednesday: Mee Celop Thai




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.



Signature

16 comments:

  1. salam ukhwah, singgah lagi di sini...
    http://my-mintroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. @Eny YusnizarHmmm ntahlah Eny, kite tak berapa suke rasa dia huhuuu... (Tapi nampak cam sedapkan? Tipah tertipu untuk saya!)

    ReplyDelete
  3. farah, singgah lagi tapi join lama dah...rajin-rajin jengok blog akak ye...makacih.

    ReplyDelete
  4. waa.. nampak sedap jeee!
    ni buat perut munyii nih..

    ReplyDelete
  5. @Marsita yahyaWahhh rajin betol akak ni menyinggah ye! Suke...!

    ReplyDelete
  6. Saya pernah makan sekali je mee celup. Tapi yg tu takde plak bola-bola daging tu.

    ReplyDelete
  7. @Farah ShamsudinSimpan bumyit tu Farah sebab.... TAK SEDAP! Akaka...

    ReplyDelete
  8. @LydSunshineNi versi Indon kot sbb yg masak tu minah Hindon. Lagipun rasa dia tak cam Thai punye, tak masam. Rasa ala2 bakso, cisss...

    ReplyDelete
  9. tgk dh buat terliur..blom try lagik..ekeke

    ReplyDelete
  10. lapar sesangat tgk mee tu

    sedap erk

    ReplyDelete
  11. klo blk kg mmg wajib aku carik mi celop nih, org klate mmg byk jual mi celop kt tepi2 jalan.. klo mkn, aku suka buh serbuk cili byk2.. berapi ko !!.. pastu minum air kelapa muda plk.. blh koma kenikmatan kt tepi jln hokey !!!

    ReplyDelete
  12. @Zura LeeOoo ghupenya makanan oghe Kelate yek? Huhuu.. padan le kawanku beria kate sedap gile tahap gaban (dia org Kelantan gak)tapi bg ku yg orang Utara ni idok le berape nak masyukkk... Tapi ayor kelapa memang sodap! Thee...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .