Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, October 24, 2012

WW: Excited dah cuci umah baru!





Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


Signature

15 comments:

  1. @Zura LeeSronot beb! Selama ni kalau dia nak guling2 atas lantai kena marah. Tetiba haritu dia nak guling kasik pulak akaka... mau tak sengih!

    ReplyDelete
  2. Kc tak penah buat Wordless sbb terlalu byk benda nak cakap. Hihihi.

    ReplyDelete
  3. @kakchik@ellaHahahahaaa... takpe KC. Harini post gambar wordless, besoknya citer panjang lebor! Ahaks!

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak dtg kenduri masuk umah

    haha tetiba

    ReplyDelete
  5. @Tina OthmanHahahahaaa... kan? Tapi ade ke duit lagi lepas dah buang duit banyak2 nih? Ahahaha isk isk... (gelak nanges)

    ReplyDelete
  6. anak kita pun sama gitu, xcited cat rumah bagai tau..

    ReplyDelete
  7. @Didie RedwanHaha.. kann.. budakkan? Dorang la yang paling excited pun. Mana la tak bestnya dapat menda baru! :)

    ReplyDelete
  8. waaahh.. xcitednyaaa..masuk rumah baru!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. Wow.. hepinya dia... Pandai plak tu kenyit mata. Hehehe.

    ReplyDelete
  11. @LydSunshineBiase le bebudak. Over sentiasa hahaha...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .