Wednesday, July 11, 2012

Home » , » Wordless Wednesday: Hadiah Harijadi!

Wordless Wednesday: Hadiah Harijadi!




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.

Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

10 comments

July 11, 2012 at 11:53 AM

olo²...chumellllnye....baby miao....hehehehe...

July 11, 2012 at 12:06 PM

wah cutelah baby dia ... ingatkan kucing2 kat umah farah tu masih kecik2 lagi ... tup-tup dah beranak...hehe

July 11, 2012 at 12:13 PM

@oshin-jamelComelkan? Hehe...

July 11, 2012 at 12:14 PM

@SallyDah remaja dah 3 ekor tu. Tapi remaja belasan tahun lah. Yang ni pun bukan menikah sah tapi kena rogol dengan perogol bersiri si Jamie Oliver tu ha akaka...

July 11, 2012 at 3:59 PM

cumil2 meoww nih..!geram..

July 11, 2012 at 5:03 PM

@Farah Shamsudinkan tapi kan takleh main lagi sebab depa haluih sangat. Mata pun tak bukak lagi hehe....

July 12, 2012 at 6:49 AM

wah comelnya baby2 meow ni...
bila beranak ni? dah berapa ekor baby dia? :D

July 16, 2012 at 12:54 PM

Kurus je wanita dalam pantang tu. Apakah rahsia keselimannya?

July 16, 2012 at 3:37 PM

@iwan_redzuanLahir same tarikh di harijadiku ahaks- 2 Julai! Sume budak comel itu ade 4 ekor... huhu gerammmzz!

July 16, 2012 at 4:13 PM

@LydSunshineRahasianya? Dah tentu makan hati sebab laki takde! Ahaks! (Jgn amal ye)

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket