Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, July 11, 2012

Wordless Wednesday: Hadiah Harijadi!




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.

Signature

10 comments:

  1. olo²...chumellllnye....baby miao....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. wah cutelah baby dia ... ingatkan kucing2 kat umah farah tu masih kecik2 lagi ... tup-tup dah beranak...hehe

    ReplyDelete
  3. @SallyDah remaja dah 3 ekor tu. Tapi remaja belasan tahun lah. Yang ni pun bukan menikah sah tapi kena rogol dengan perogol bersiri si Jamie Oliver tu ha akaka...

    ReplyDelete
  4. @Farah Shamsudinkan tapi kan takleh main lagi sebab depa haluih sangat. Mata pun tak bukak lagi hehe....

    ReplyDelete
  5. wah comelnya baby2 meow ni...
    bila beranak ni? dah berapa ekor baby dia? :D

    ReplyDelete
  6. Kurus je wanita dalam pantang tu. Apakah rahsia keselimannya?

    ReplyDelete
  7. @iwan_redzuanLahir same tarikh di harijadiku ahaks- 2 Julai! Sume budak comel itu ade 4 ekor... huhu gerammmzz!

    ReplyDelete
  8. @LydSunshineRahasianya? Dah tentu makan hati sebab laki takde! Ahaks! (Jgn amal ye)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .