Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Khamis, 19 Julai 2012

6 ulasan:

  1. KA suka. N3 terbaik ni!

    BalasPadam
  2. Suka-suka. Pedas tapi kena. Deeb, yang jadi masalah skrg ni, ramai org tak nampak konsert2 macam tu adalah maksiat. Sebab bagi ramai orang, maksiat tu adalah berzina je. Silap betul pemikiran macam. Masa heboh konsert Kpop dulu dipertikaikan oleh org2 yang bencikan maksiat, ramai yg membela pastu siap tanya, "mana ko tau kat situ ada maksiat? Ko pergi ke?". Saya dalam hati masa tu beristigfar je la.

    BalasPadam
  3. like byk kali.....mmg sgt2 betul but yg xpaham2 ni ssh skit nk bg kefahaman kt diorg...sebut la beribu kali pn...hrp2 kita xtermsk dlm golongan tu...

    BalasPadam
  4. @Kesuma AngsanaMaseh! Tak sia-sia buang 5 minit buat animated story! Thee... :P

    BalasPadam
  5. @LydSunshineItulah pasal. Same gak dalam kes menutup aurat dan membalut aurat. Dunia dah akhir zaman ni dah makin ramai umat Nabi Muhammad SAW yang cuma umat dari sudut keturunan je. Mintak-mintak la keturunan kite di jauhkan dari sifat gitu, nauzubillahuminzalik!

    BalasPadam
  6. @izzahInsyallah, amin. Dan semoga mereka yang menentang kebenaran tu pun dibukakan hatinya untuk menerima dan mengamalkan yang benar hendaknya kan.

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .