Wednesday, October 3, 2012

Home » , » Wordless Wednesday: Mee Celop Thai

Wordless Wednesday: Mee Celop Thai




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.



Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

16 comments

October 3, 2012 at 12:51 PM

aaaa sedapnyeeeee

October 3, 2012 at 1:37 PM

salam ukhwah, singgah lagi di sini...
http://my-mintroom.blogspot.com/

October 3, 2012 at 2:15 PM

@Eny YusnizarHmmm ntahlah Eny, kite tak berapa suke rasa dia huhuuu... (Tapi nampak cam sedapkan? Tipah tertipu untuk saya!)

October 3, 2012 at 2:16 PM

@Marsita yahyaSalam... maseh sudi singgah! :)

October 3, 2012 at 3:57 PM

farah, singgah lagi tapi join lama dah...rajin-rajin jengok blog akak ye...makacih.

October 3, 2012 at 4:09 PM

waa.. nampak sedap jeee!
ni buat perut munyii nih..

October 3, 2012 at 4:09 PM

@Marsita yahyaWahhh rajin betol akak ni menyinggah ye! Suke...!

October 3, 2012 at 4:17 PM

Saya pernah makan sekali je mee celup. Tapi yg tu takde plak bola-bola daging tu.

October 3, 2012 at 4:36 PM

@Farah ShamsudinSimpan bumyit tu Farah sebab.... TAK SEDAP! Akaka...

October 3, 2012 at 4:37 PM

@LydSunshineNi versi Indon kot sbb yg masak tu minah Hindon. Lagipun rasa dia tak cam Thai punye, tak masam. Rasa ala2 bakso, cisss...

October 3, 2012 at 5:04 PM

tgk dh buat terliur..blom try lagik..ekeke

October 3, 2012 at 5:42 PM

lapar sesangat tgk mee tu

sedap erk

October 4, 2012 at 9:14 AM

@Nens CollectionLupekan jelah hasrat murni itew hehee...

October 4, 2012 at 9:14 AM

@Tina OthmanTAK!!!! Agaga...

October 24, 2012 at 3:37 PM

klo blk kg mmg wajib aku carik mi celop nih, org klate mmg byk jual mi celop kt tepi2 jalan.. klo mkn, aku suka buh serbuk cili byk2.. berapi ko !!.. pastu minum air kelapa muda plk.. blh koma kenikmatan kt tepi jln hokey !!!

October 24, 2012 at 3:55 PM

@Zura LeeOoo ghupenya makanan oghe Kelate yek? Huhuu.. padan le kawanku beria kate sedap gile tahap gaban (dia org Kelantan gak)tapi bg ku yg orang Utara ni idok le berape nak masyukkk... Tapi ayor kelapa memang sodap! Thee...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket