Tuesday, October 30, 2012

Home » , » Si Bruno dah besar! Heee...

Si Bruno dah besar! Heee...



NAMA DALAM SURAT BERANAK:
Bruno Mars
TARIKH LAHIR:
2 Julai 2012

Sebelum bulan pose haritu kan kucing kat umah saya tu beranak empat. Pastu sekor saya dah TERgilis masa bulan pose tu. (Wehhhhhhh.... tak sengajalah!!!) *TETIBA!!! * (Orang bersalah memang cenggitu- cepat terasa! Agaga...) So tinggallah dua. Takkk... matematik korang memang tak salah pun tapi memang tinggal dua. Sebab minggu lepas pak ustad terlenyek pulak sekor lagi tu so tinggallah dua! *Huhu... Dasar laki bini pembunuh...*

Dalam dua ekor yang tinggal ni ada sekor tu rupanya dan kaler dia memang sebijik cam yang saya langgar tu cuma beza dia ni ade rambut itam kat kepala. So bile nengok lama-lama macam orang asli Sarawak pulak dah ghupenya agaga.... Tapikan, saya suke nyakat dia ni  sebab mulut dia bising. So selalulah jadik mangsa tepuk Montot 5-10 kali sehari kalau dapat tangkap. Meh tengok muke budak penan ni: -

Eh sori... ini Dodot sehari selepas mati. Tak perasan pun dia kena langgar. Besoknya baru nampak dia terkulai dalam longkang dah mati... huhuuu...

Haaa... ni barulah Bruno si budak penan tu hehee...



Cam lembu pulak muke taim ni... sorilah Bruno, raya nanti kite bermaafan ye.






Haha... dah penat!


Notakaki Saiz Tujuh:
Korang perasan tak? Tak? Hehehee.. bagus, bagus tak perasan. Rumput rumah saya tu memang dah berminggu tak cantas sebab pak ustad outstation. Euwww... takkanlah nak soh saya lak potong rumput kot??? Rosak kuku ku, i tak rela u...


Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

18 comments

October 30, 2012 at 9:24 AM

nama mmg glamour abes la..wahahaha....comey bruno si miao :)

October 30, 2012 at 9:36 AM

comelnya bruno!

October 30, 2012 at 9:38 AM

@oshin-jamelHehe.. si Maria yang bubuh nama tu pasal taim tu lagu Bruno tengah top hehe...

October 30, 2012 at 9:38 AM

@Eny AbdullahTengoklah sapa tuannye! (Ade kena mengena ke? Agaga...)

October 30, 2012 at 10:55 AM

nice pic..takjub tengok pic2 yg cantik ni n kucing yang comel..=)

October 30, 2012 at 11:21 AM

comelnyer bruno...putih...

October 30, 2012 at 11:50 AM

comel dan gerammm...hehe

October 30, 2012 at 12:07 PM

Comelnya.. Teringin bela kucing.. Tapi doktor tak bagi... :(

October 30, 2012 at 12:14 PM

gebus!!!

October 30, 2012 at 12:17 PM

@izzahOwh.. ku takjub dengan kata-kata itu hiu hiu...

October 30, 2012 at 12:18 PM

@eTKan kan kannn... *ni yg tak sabar nak balik umah tepok montot dia nih!*

October 30, 2012 at 12:19 PM

@Nor Idayu Abd RahmanSamelah kite huhuu... ni pun kucing yg memang dok kat luar kawasan umah tu tapi dia jinak so selalu la datang lepak depan umah. Tapikan haritu kite gi vet, doct tu kate kalau kucing yg dah kena vaksin sume tu tak merbahaya kepada manusia khususnya pengidap asma tau. Hmmm....

October 30, 2012 at 12:20 PM

@:: Mrs.Eady ::Kucing ke daku? *Erkk tetiba terasa! Ahaks!*

October 30, 2012 at 12:20 PM

@SallyMeh Setapak bleh kite tepok montot dia sama-sama!

October 30, 2012 at 3:28 PM

Sangatlah comel.

Tgk gambar yg 1st hati sangat sentap. So, nasib baik ada pix yg 2nd:)

October 30, 2012 at 3:54 PM

@cHeRyNa PiReS:( ... tanak ingat!

November 2, 2012 at 12:52 PM

comel sungguh kucingnya..

November 2, 2012 at 2:54 PM

@Ema BlogTengoklah tuannye... erk!!!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket