Monday, July 30, 2012

Home » , , » JJCM: Day 8 Ramadhan 1433

JJCM: Day 8 Ramadhan 1433




Sticky Note:
Makruh hukumannya menayang gambo makanan di bulan pose sehingga meleleh air liur... So hanya yang berjiwa kental saje dibenarkan membaca entri ini ye sebab entri saya sekadar untuk berkongsi dan memberi idea mengenai juadah yang boleh kite sediakan untuk keluarga sewaktu berbuka aje. Kalau saya menyebabkan korang jadik lalai dan lupa matlamat sebenar kite berpuasa, saya minta maaf ye.


Harini tak nak cite pasal makanan berbuka. *Jangan percaya* Pagi ni saya kuar gi jenjalan ngan mak. Wahhh hebat ko Farah bulan-bulan pose gi jenjalan! Bawak bertenang... bukan saja-saja tapi kami berdua ade misi nak carik barang untuk deko ghumah thee... Ini sume gara-gara orang anto katalog umah ke umah tulah! *Tak pasal-pasal dipersalahkan. Takper lepas raya nanti kalau jumpe budak tu ku mintak maap!* Ate saya ngan mak kan sehati sejiwa. Kiteorang bukan leh nampak iklan-iklan sale ni hahaha... Sanggup ku tinggalkan laki di rumah semata-mata nak gi sale tapi bukan jauh pun, kat area opis je hehe.

Kalau anda bijak pandai, cube teka yang mana saya beli! Hehehee...

Nama kedai ni LinenCraft tau. Lokasinya kat Taman Industri Bolton. Senang sangat nak carik sebab dia ngadap jalanraya. Bila masuk je ke jalan Taman Industi Bolton tu (dari arah Seri Gombak), korang akan nampak kedai tayar dulu belah kiri *lupe lak namanya* Nampak je terus amek kanan sebab kedai ni sederet ngan kedai tayar tu. Lagi satu landmark dia sederet ngan Pos Malaysia. Sampai ghaye ni dia wat sale lebih 50% tau. Korang bayangkan kain sliding door 3 panel yang rege RM240 boleh dapat RM150 jek! Muahaha... *tumbuh tanduk riak* Ade lain lagi- cam comforter harga RM60 je, alas peti ais RM20 dan macam-macam lagilah! Tapi yang paling saya salute sebab walaupun harganya murah, kualiti kain dan jahitan dia memang kelas. Kalau korang nak tau gak, belakang showroom dorang ni ade kilang dorang sendiri so kat situlah dorang jahit suma langsir, cadar sume tu... tu pasallah murah sebab harga dari kilang! Ngeeee... saya suke!

Kan main perasan diri tu hensem... senyum tak sudah! Maapkan ummi ye nak sebab mase ngandungkan ko manyak nengok cermin akaka....

Lepas membeli-belah tak sedar diri dua beranak ini, saya tak terus balik ghumah sebab gi umah kakak ipar lak nak mintak dia potong rambut Rayyan. Rimas mak nengok rambut dah panjang ala-ala sabut kelapa. Haa... para muslimah yang tingin nak motong rambut dan tinggal berdekatan Gombak, silelah ke salun kakak ipar saya ni ye sebab salunnya dalam umah. So sangatlah privacy dan cozy tapi harus diingat ye, pompuan je yang diterima, pelanggan lelaki sile ke kedai mamak berhampiran. Kalau nak datang kena wat appointment dulu tau kat nombor ni: Ella (019) 209.7272. Silelah sebut nama yang indah ini-'FARAH' supaya dapat diskaun sahabat ye! Akaka...

Okeh, sebab hati Wan Dolly dah gumbira dapat perabeh duit tadi, maka diistiharkan hari ni Wan Dolly belanja pizza! Yeay! Selamat duit den! Akaka... *durhaka*


Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

2 comments

July 30, 2012 at 8:44 PM

ya ampuan ctk giler kedai lansuir,eh langsir hihi

dekat je dgn umah sewa kita dulu

August 15, 2012 at 12:02 PM

@Peri PiAOwh ye ke Phia penah dok area situ? Dekatlah ngan opis kite ye!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket