Wednesday, July 25, 2012

Home » , » JJCM: Day 4 Ramadhan 1433

JJCM: Day 4 Ramadhan 1433




Sticky Note:
Makruh hukumannya menayang gambo makanan di bulan pose sehingga meleleh air liur... So hanya yang berjiwa kental saje dibenarkan membaca entri ini ye sebab entri saya sekadar untuk berkongsi dan memberi idea mengenai juadah yang boleh kite sediakan untuk keluarga sewaktu berbuka aje. Kalau saya menyebabkan korang jadik lalai dan lupa matlamat sebenar kite berpuasa, saya minta maaf ye.



Dorang ni bukak pose awal ikut masa Zimbabwe

Kite pose baru masuk 4 hari, tapikan... ape nak makan untuk berbuka pun dah tak tau nak beli hape hahaha.... tu blom masuk cite nak masak pe untuk sahur lagi tuh. Migrain jugak dibuatnya. Harini ntah nape rase malas nak makan tapi kena gak makan kan... so saya beli sate je hehe...


Belanjawan Hari Ini:
Sate: RM16.00 (dgn nasi impit)


Lebih singgit dari semalam tu Farah oiii... kurangkan lagi ye! Ahaks!

Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

17 comments

July 25, 2012 at 9:00 AM

mengancam sate tu...dah lama tak makan sate...

July 25, 2012 at 9:01 AM

perghhh...sodap tue..kekeke.....daku sure x smpt nk snap pic ..sbb bila dah berbuka...trus zass msk mulut...hehehhe~

July 25, 2012 at 9:24 AM

aa betul tu mmg tak tau nak makan apa dh masuk hari ni... nak beli apa kat bazar pun tak tau hehehe..

July 25, 2012 at 10:42 AM

@Sallyhehe...

July 25, 2012 at 10:43 AM

@oshin-jamelIni keje sebelum berbuka Oshin. Biase kol 6 camtu dah tak tau nak wat per... dari melepak tu baik ngambek gambo! Thee...

July 25, 2012 at 10:43 AM

@Eny YusnizarKan? Jadik masalah negara pulak dah ni haha...

July 25, 2012 at 11:19 AM

berapa cucuk tu?

July 25, 2012 at 12:16 PM

bulan puasa ni tak sempat lagi beli sate dear..
farah semalam kena dalam rm 10.50 la.. berdua tuu.. huhu.. bila la bole berjimat kan.

July 25, 2012 at 12:18 PM

tgk satey teringan lak nak berbukan ngan satay hehehe

July 25, 2012 at 1:03 PM

Hari pertama.. Blnja d psr ramadhan rm2.. Hari kedua rm8.. hari ke-3 rm0.. Hari ke-4 rm0.. Hari ni ingat nk blnja rm3 je... Nk beli murtabak jawa.. Hehehe..

July 25, 2012 at 2:09 PM

@MamaEma15 haje heheee...

July 25, 2012 at 2:09 PM

@Farah ShamsudinWohohoooo... teruskan usaha anda Farah! Theee... Den pun kan leh pecaye ngat bleh menten ni haa.. ahaks!

July 25, 2012 at 2:10 PM

@Kesuma AngsanaMarilah mariiii... alaaa kalau takde kat bazaar, kedai sate kajang pun hado!

July 25, 2012 at 2:11 PM

@Raja PelautOrg lelaki mmg camtu.. laki den pun setakat ni RM0 tumpah kat PARAM. Ate bininye yang gi beli, dia balik keje sume benda dah terhidang!

July 25, 2012 at 2:51 PM

Baru 4 hari dah pening nak makan apa kan? Saya pun sama. Selera nak makan pun kurang. Betapa kroniknya kita. Sedangkan kat Somalia sampai pening sebab taktau boleh makan ke tak hari tu.

July 25, 2012 at 2:59 PM

@LydSunshineHuhuuuu... tersiput skjap dgn statement itew... huhuuuu... tobat jap. (Gi PARAM kang tgk mknn lupe blk ngan org Somalia tu- konpem!)

July 25, 2012 at 9:48 PM

sedapnya makan sate, bak sini 18 cucuk

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket