Wednesday, October 24, 2012

Home » , » WW: Excited dah cuci umah baru!

WW: Excited dah cuci umah baru!





Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


Signature
Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

15 comments

October 24, 2012 at 11:29 AM

alaaa...comeinye!!!

October 24, 2012 at 12:11 PM

sakannye dia sengih !!

October 24, 2012 at 1:11 PM

@SallyHeheee...

October 24, 2012 at 1:12 PM

@Zura LeeSronot beb! Selama ni kalau dia nak guling2 atas lantai kena marah. Tetiba haritu dia nak guling kasik pulak akaka... mau tak sengih!

October 24, 2012 at 1:27 PM

Kc tak penah buat Wordless sbb terlalu byk benda nak cakap. Hihihi.

October 24, 2012 at 1:32 PM

@kakchik@ellaHahahahaaa... takpe KC. Harini post gambar wordless, besoknya citer panjang lebor! Ahaks!

October 24, 2012 at 3:46 PM

tak sabar nak dtg kenduri masuk umah

haha tetiba

October 24, 2012 at 3:53 PM

@Tina OthmanHahahahaaa... kan? Tapi ade ke duit lagi lepas dah buang duit banyak2 nih? Ahahaha isk isk... (gelak nanges)

October 24, 2012 at 4:08 PM

anak kita pun sama gitu, xcited cat rumah bagai tau..

October 24, 2012 at 4:18 PM

@Didie RedwanHaha.. kann.. budakkan? Dorang la yang paling excited pun. Mana la tak bestnya dapat menda baru! :)

October 24, 2012 at 5:13 PM

waaahh.. xcitednyaaa..masuk rumah baru!

October 24, 2012 at 7:48 PM

@Farah ShamsudinTheee...

October 25, 2012 at 4:36 PM

Wow.. hepinya dia... Pandai plak tu kenyit mata. Hehehe.

October 30, 2012 at 9:12 AM

@LydSunshineBiase le bebudak. Over sentiasa hahaha...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket