Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday: Alhamdulillah! Saya OK!


 


Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


  Signature

16 comments:

  1. alhamdulilah

    scan yg jatuh aritu ke?

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..tak de pape yang serius..

    ReplyDelete
  3. @Ema JunaihaSaya jatuh haritu. SIle bace sini ye sbb malas nak taip panjang hahaha.. http://deebpunyecite.blogspot.com/2012/09/saya-trauma-kat-encik-jamban.html

    ReplyDelete
  4. Ape kes ni? Hope awak ok. but then title ckp ok alhamdulillah sgt sgt sgt :) Get well soon!

    ReplyDelete
  5. @~Beb~Ni pun ketinggalan LRT ye? Anyway thanks. Saya jatuh haritu tapi alhamdulillah doktor kate ade sikit bengkok la tulang tu tapi overall tak jejaskan apa-apa lain. Urat jek yang masih sakit skang ni nak duduk lama pun ngilu. Kena urut lagi nih!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... semoga kamu baik2 ajer...

    ReplyDelete
  7. mula2 saya tak faham motif gambar x-ray ni, tapi, bila dah baca sume komen kat atas tu, baru la saya faham apa sebabnya (sebab baru tahu...huhu).... apa pun, syukurlah, semuanya ok. :)

    ReplyDelete
  8. @iwan_redzuanHehee.. iye, membaca itu jambatan ilmu (Motip?) Anyway maseh Iwan.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .