Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Tuesday, May 29, 2012

USED baju pengantin for sale!


 

Jangan salah sangka ya. Yang nak jual ni bukan baju pengantin saya. Zaman saya dulu sewa aje kat mak andam haha. Ini kawan photog punya dia nak jual. Tulah beli lagi sape soh hahaha... Ooops! Okeh so sesape berminat silelah contact dia di nombor yang tertera digambar tu ye!


Amacam? Cantikkan?

  Signature

6 comments:

  1. cantik...hahhaha....byk kali sy ckp nga member sewa jer sbb nk pakai skali jer...tp nk beli jgk...last2 terperuk je dlm lemari....hahhahaa....

    ReplyDelete
  2. @pinkyAde gak yg ske beli ye. Same spesis la ni ngan penjual hahaha... den pun sewa je dulu. Baju nikah je tempah sebab yang tu ade sentimentol value cewah! Ahaks!

    ReplyDelete
  3. cantiknya, tapi tak muat hehe

    tina pun dulu sewa je, tapi baju nikah tempah, takkan nak sewa jugak kan

    ReplyDelete
  4. @Tina OthmanAiii cik Misha Omar yg slim ni pun x muat? Camtu gue konpem pakai koyak taim sarung lagi tuh! Akaka... yelahkan, baju nikah tu wajib tempah! Hehe...

    ReplyDelete
  5. Hhehe, sambil dia promote, sempat lagi dia bagi sedas kat kawan dia tu.

    ReplyDelete
  6. @LydSunshineHahaha... alaaaa gurau manje namanya tuuu LydSunshine! :P

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .