Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Friday, May 4, 2012

Surprise la sangatttttt!



Yup, mak saya memang camtu. Kononnya nak wat projek surprise tapi sebelum nak pergi dia gi tepon bagitau orang yang nak disurprisekan tu yang dia nak datang hahaha... kantoi seyyyy! So kite kire surprise ni ala-ala suam kuku punye surprise la ye! Akaka...


Ni sebenarnya projek nak gi melawat kakak saya kat Batang Kali tu sempena besdaynya. Lagipun mak dah lama tak bizibodi wat inspection kat umah dia so nak cek la kot-kot ade barangan yang boleh di letgo ke hape haha... *skeati jekan?* Comel sungguh mak nih! Apa-apa pun jom layannn... (Karangan ni dalam versi lain boleh baca kat sini ye, hehe...)

Cantikkan hasil kerastangan kakak i ngan anak-anak dara dia? Walaupun kek ni dia kate tak jadi tapi sodap weh!

Ni kek beli takleh bagi kredit hehe...

Sandwich tuna yang yummeh!

Menurut kajian, makan bihun takde manyak kalori so saya tambah 3 kali...  yelah, yelahhh.. 4 kali. 
Apa???

Si Farah ni lain takde nak dibawaknye... balik-balik muffin! Nampak no takde idea! Ahaks!

Gambar bukan nak menunjuk makanan yang hado tapi nak bagitau yang dari datang tadi sampai nak balik pun Wan korang tu 
tak berganjak-ganjak dari meja makan ni! Hahahahaaa....

Bile peyut dah buncit, marilah kite membuat aktiviti senaman yeitu mengejar kucing belakang umah dan skodeng bunga kat depan umah pulak !

Ni namanya Abu. Bukan Abu Hurairah apetah lagi Abu Lahab.

Yang hini namanya Itam. Dia SANGAT CHOMEL!!!

Mak kate bunga ni namanya Bunga Kembang Cina. Tinggal sikit dah sebab mak rembat bawak balik umah.
Nakal mak ni.

Eh? Dah abes? Ngeee...

Signature

18 comments:

  1. Kek yg kakak dgn anak2 dara dia buat tu pavlova ke? Nak tgk dalam dia cemane.

    ReplyDelete
  2. @LydSunshineOwh bukan. Itu kek vanilla layered ngan strawberry jem jek. Alaaa LydSunshine kite x amek la plak. Tak sempat!!! Sodap ngat! Hahaha...

    ReplyDelete
  3. sedaapp..sengaja r akk nie...kekeke...kak muffin coklat tue..nak resepi bule?!

    ReplyDelete
  4. @oshin-jamelKo diet tutup mate sebelah Oshin haha! Muffin tu beli yg tepung siap kat kedai baker je Oshin. Kalau datang KL nanti bgtau ku boleh belikan k!

    ReplyDelete
  5. terima kasih buat blog utk akak ni ... hehe. cantik gambar2 tu ... 'the best' photographer...(betul ke eja ni...hehe)???

    ReplyDelete
  6. @SallyTakdehal kalau dipomot kat blog sendiri juga haha (tak ikhlas). Gambar cantik? the best photog? *Aduh fengsan* Yang bg cantik kamera tu jadi berdoalah supaya utang kamera tu cepat abes dibayo ye hahahaha...

    ReplyDelete
  7. Wahhh..
    ada makan2..
    Lenkali jgn lupa ajak:)

    ReplyDelete
  8. serius cantik gambar2 ni.. :)
    nampak sedap je makanan tu...tapi mesti sedap kan...nyum nyum...

    teringin nak beli kamera canggih2 sket...tak nak yang besar,nak yang tak berapa besar tapi kualiti gambar ok..ada suggestion tak?? :)

    ReplyDelete
  9. menariknya makanan2 itu.hehe...

    ReplyDelete
  10. @Cik SeniCik Seni... tak sedappp wekkk (hahaha.. saje je nak bg jeles! Motip??) Cik Seni, beli jek OMD ni. Kitepun baru pakai mmg puas ati. Hrtu bwk gi sports day, org sume ingat kompak haha. Walhal dorang x tau ni mini slr. Untuk pompuan comel memang sangat sesuaiiii (muntah cepat!)

    ReplyDelete
  11. @iedaTu baru 'nampak' je. Den dah berjaye masukkan dalam peyot boncit ni haa... perghhhh!!! Mabeles!!!

    ReplyDelete
  12. aw.. awww.. saya pun nak juge laaaaa... nak.. nak.. sikit bole? tapi dah masuk dlm pewot kan?

    ReplyDelete
  13. @Farah ShamsudinBoleh, boleh... tunggu next surprise ye hahaha... yg ni sume dah masuk kilang kumbahan!

    ReplyDelete
  14. mak mak punye surprise ni mmg comel. :)

    bunga dalam gambo last tu saya penah baca, kononnya akarnya boleh ubatkan luekimia.

    ReplyDelete
  15. @gadisBungaOoo ye ke Gadis Bunga! Baru ku tahuuuu... maseh!

    ReplyDelete
  16. peh. sedapnye. nak kek tu boleh tak?

    ReplyDelete
  17. @Abang ZamHehehe... selagi Indah Water blom dtg sedut, konpem ade lg kt umah tu! Ahaks!

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .