Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Friday, March 25, 2011

Contest Kucing Paling Comel


A
ku ni yang sebenarnya seorang yang sangatlah malasnya nak masuk contest. Tapi contest yang tertentu cam gini memang tak patut diabaikan. Bukan nakkan reward dia pun sangat tapi seronok dapat tengok muke-muke tomei-comei itew bertanding haha! Okeh... panjang nau mukadimah sampai tak cite lagi pe cer nya. Ni haaa.. siApisV3 ni wat contest kucing paling comel. Kalaulah aku jadik juri sampai bile pun takde sape yang menang sebab bagi aku sume kucin tu comey! Haha!

Okehlah, cam biasa, encek ApisV3, aku dah pun follow hang. Gambo pun dah letak link hang. Jadik skang masa untuk menge'tag', haha... kite tengok sape yang kene! :-


Wokeh... dah bersedai nak tengok muke kucing haku (perasan) yang bajet paling comel itew??? Silekann....
c
o
m
e
l

t
a
k
?

h
e
h
e
.
.
.


Cummie-i


1 comment:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .