Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Friday, March 11, 2011

Contest Anakku Menangis Comel



Harini tetiba plak rase nak masuk contest yang dianjurkan Mamaema ni. Sesape yang rase nak masuk jugak blehla gi kat sini ye. Contest dia sonang ajo, korang kene tepek gambo anak korang yang nangis bajet comel macam maknye. Hehee... gatai tak, yang last tu aku tambah. Haaa... aku nak pertaruhkan gambar anak aku yang nombor 3 ni. Dia ni kalau wat-wat nangis memang expert wat muka bajet comel... macam ummi dia!. Kalau menangis betul-betul laaaagi la comel... PUN macam ummi dia jugak! :pandaGeli_13: Ngeh, ngeh, ngeh...

Okaylah, ni aku kasik tayang muke hero aku ni tengah pura-pura nangis sebab nak soh aku bagi dia pegang kamera. Jangan risau anakku, buatlah muke macamana sekalipun ummimu tetap takkan bagi kamera yang beribu raban masih utang tu kat anda ye... sile nangis. Okeh, layannn...


Nama anak: Danish Rayyan
Umur: 3 tahun
Nama bapa: Hasloni Hashim
Nama Ibu: Farah Diba

Testing duluuu....


Dahhh mule daaahhhh...


Hahahahaaa... dah nangis betul-betul.... lalalalaa....


Okeh, skang kena tag. Mangsanya yelah...

Awid Hayati
mummy irish@honey
babylove


Apa tengok-tengok lagi. Dahhh!!! Pegi wat homework!!! Hehe... :pandaGeli_05:


:8:

1 comment:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .