Wednesday, September 26, 2012

Home » » Wordless Wednesday: Alhamdulillah! Saya OK!

Wordless Wednesday: Alhamdulillah! Saya OK!


 


Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


  Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

16 comments

September 26, 2012 at 10:07 AM

alhamdulillah..xde pape.;)

September 26, 2012 at 10:16 AM

@Nens CollectionMaseh Nens.

September 26, 2012 at 10:18 AM

alhamdulilah

scan yg jatuh aritu ke?

September 26, 2012 at 10:22 AM

Alhamdulillah..tak de pape yang serius..

September 26, 2012 at 10:36 AM

@Tina OthmanAk-ah Tina.

September 26, 2012 at 10:36 AM

@corat coret sendiriMasehhh...

September 26, 2012 at 12:03 PM

Alhamdulillah...:)

September 26, 2012 at 12:25 PM

@SallyMaceh...

September 26, 2012 at 1:44 PM

kenapa?..saya ketinggalan ni

September 26, 2012 at 2:03 PM

@Ema JunaihaSaya jatuh haritu. SIle bace sini ye sbb malas nak taip panjang hahaha.. http://deebpunyecite.blogspot.com/2012/09/saya-trauma-kat-encik-jamban.html

September 26, 2012 at 2:30 PM

Ape kes ni? Hope awak ok. but then title ckp ok alhamdulillah sgt sgt sgt :) Get well soon!

September 26, 2012 at 2:39 PM

@~Beb~Ni pun ketinggalan LRT ye? Anyway thanks. Saya jatuh haritu tapi alhamdulillah doktor kate ade sikit bengkok la tulang tu tapi overall tak jejaskan apa-apa lain. Urat jek yang masih sakit skang ni nak duduk lama pun ngilu. Kena urut lagi nih!

September 26, 2012 at 2:47 PM

Alhamdulillah... semoga kamu baik2 ajer...

September 26, 2012 at 2:51 PM

@InaAchikINsyaallah, maseh Ina.

September 27, 2012 at 7:12 AM

mula2 saya tak faham motif gambar x-ray ni, tapi, bila dah baca sume komen kat atas tu, baru la saya faham apa sebabnya (sebab baru tahu...huhu).... apa pun, syukurlah, semuanya ok. :)

September 27, 2012 at 10:18 AM

@iwan_redzuanHehee.. iye, membaca itu jambatan ilmu (Motip?) Anyway maseh Iwan.

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket