Tuesday, August 9, 2011

Home » » Hari Sukan Tahunan SKDK Tahap 1

Hari Sukan Tahunan SKDK Tahap 1



Huk-alahhh... lagi cite basi, sowi. Event ni sebelum pose haritu lagi tapi i ni kan banyak makan tongkeng ayam so lupe la semedanggg haha... *salahkan tongkeng ayam* Memula siMirul malas nak pegi walhal dah berlatih bagai nak rak sampai 2 minggu. Alih-alih bile taimnya dah sampai, dia taknak pegi pulak sebab dia kate ade orang main tipu je selalu. Sudahnya asal berlatih je dapat no. 3 tak pernah dapat no. 1. Tapi korang tau jelah kan aku ni kan KL gangster kaunselor terbaek dari ladang. So setelah termakan pujukan tipu aku tu akhirnya dia pergi la gak. Udahnya dapat jugak no. 1 kauuu! Haha... gamaknye taim sukan betul-betul, budak yang ske menipu tu terkujat kot nengok orang -ramai sampai terlupa nak laksanakan taktik. Meh layan gambo mase hari sukan tu: -


Ini yelah cikgu yang berbakat seni- pandai wat inai dan berniaga songket kat uptown Danau Kota. Kalau pergi sana sebut nama aku nanti dapat spesel price *kate kau*



Tak tau nape budak tu sedang cuba menunjukkan emo ape. Yang duduk tu pernah jadi ustazah Mirul masa darjah satu dan pernah melakukan aksi-kejar-mengejar dengan Amirul sebab Mirul nak ikut aku balik, taknak dok sekolah, haha!




Yang tombam tu anak sedare aku
Haa ni yang depan ni haaa.. senang sket nak tunjuk hehe...
Bersemangat sungguh anak sedare aku ni kan
Kesian kaki anak aku terpeleot




Dayana pun dapat no. 1 gak hehe...
Sape la yang bersungguh-sungguh amek gambo anak aku tu haa....

Signature
Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket