Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Rabu, 3 Ogos 2011

JJCM: Day 2 Ramadhan 1432



Hokeh, harini aku nak bagi review pasal lauk berbuka yang aku beli kat bazaar ramadhan Danau Kota semalam. Kain lap dah sedia?.... Okey, mula!
NASI HUJAN PANAS

Memula aku carik nasik sebab semalam aku terlupa yang kat umah aku tu ade sorang budak yang tak pose. Bile sampai umah haritu dia mintak nasi. Nak tunggu aku masak lambat la lagi udahnya aku bantai bagi dia mee sedap, boleh? Besoknya sakit perut haha... Nasi ni not bad sedap gak cume nasiknya tawo, patut boh garam sket tuh *cewah berlagak* Sambal kat ayam dia tu nyum, nyummm... Rating? 7/10!

GRILLED LAMB

Yang ni prebet pak ustad- kambing panggang. Dia siap dengan 2 jenis gravy yang sangat syedap. Yang ni tiap-tiap tawun memang wajib belinya. Rating: 10/10.


SARDIN ROLL & PAU SAMBAL

Sardin roll tu dari semalam aku dah usha nampak cantik so sebab tu aku beli haha. Anyway memang sedap cume kulitnya tu keras sket. Pau sambal aka berger malaysia ni peberet aku plak. (Wahhh... sebok betul nak cite peberet-peberet, macam la hado orang kesah haha!) Sambal pau ni power best giler, pedas! Hehe... so aku kasik 10/10 untuk pau dan 9/10 untuk sardin roll. Jangan kecik ati ye sardin...

and lastly....

MD PUTU BAMBU WORLD

Lagiiikkkk????!!!! Hahahahaaa... kempunan daaa... semalam pak ustad bedal sampai tinggal seketul je untuk aku. Tak patutttt... Lagipun saje nak tayang kat ibu Darwisy haha! Semalam kite beli RM5.00 tauuuuuuu...!!! Hahaha....



Total belanjawan hari ini:
Nasi hujan panas: RM4.00
Grilled Lamb: RM10.00
Kuih-muih: RM9.00
Jumlah: RM23.00

:16:
Okehlah tu kannn...


Signature

2 ulasan:

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .