Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Selasa, 7 Ogos 2012

JJCM: Day 17 Ramadhan 1433



Sticky Note:
Makruh hukumannya menayang gambo makanan di bulan pose sehingga meleleh air liur... So hanya yang berjiwa kental saje dibenarkan membaca entri ini ye sebab entri saya sekadar untuk berkongsi dan memberi idea mengenai juadah yang boleh kite sediakan untuk keluarga sewaktu berbuka aje. Kalau saya menyebabkan korang jadik lalai dan lupa matlamat sebenar kite berpuasa, saya minta maaf ye.

Hari ni saya coti sebab Hari Nuzul Quran so meme tak pegi PARAMlah kan. Pak ustad nak pegi tapau tapi ku tahan *murni sungguhkan?* Sebabnye hari ni tingin nak makan Benjo la pulok! Kat PARAM manader segala Benjo Benjo ni! Benji Johan pun takde! Memandangkan roti Fuji Bakeri yang gebu gaban tu dah ade, so just goreng telur, lapis ngan keju, tabur timun dan bawang besar, letak salad dan tomato... last sekali banjirkan dengan sos cili! Perghhhh... burp! Kenyang gak!

 
Belanjawan Hari ini:
Yillek! Semua bahan ade kat ghumah hehe...


Signature

10 ulasan:

  1. wahhhh, cer ajar cheese tu letak atas telur ke bawah telur

    BalasPadam
  2. @Tina OthmanNi letak bawah je Tina tapi kalau lagi de vast cer masa telur tu masih atas kuali letak cheese tu kat atas dia sampai lembik baru angkat!

    BalasPadam
  3. terus jimat! sedap tu benjo! tetiba teringin..

    BalasPadam
  4. Wahhhhhh..... Mewah benji johan tu nampak gayanya. Makan itu je ke masa berbuka? Pak ustad tak makan nasik ke?

    BalasPadam
  5. memang jimat dan paling penting sedap !!

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .