Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Thursday, August 16, 2012

Selamat Hari Ghaye 2012/1433!





Harini hari terakhir saya berblogging sebelum coti ghaye giler (dua minggu tuuuu saya majuk tanak masuk opis! Akaka....) So saya amek kesempatan ni untuk mengucapkan 'Selamat Hari Ghaye' untuk semua pengunjung, pembaca dan pengomen blog saya ini. Saya juga ingin memohon ampun dan maaf andai sekiranya ade ayat-ayat dalam entri saya dan juga komen-komen saya yang menyinggung perasaan korang ye. Untuk semua penyokong blog ni, saya tujukan khas lagu feveret saya dari arwah Sudirman ini dengan ucapan,

"Takde simpan duit ghaye untuk den ke? Akakaa....!"

Akhir kata (nak tulis lagi tuu...) terimalah ucapan dari Hantu Raya khas untuk semua akaka....



Signature

8 comments:

  1. selamat hari raya kak deeb....nak duit raya kak...hehehe...

    ReplyDelete
  2. mmg best lagu arwah Sudirman tu ...tapi makhluk hijau tu ... eeeeee!

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya Farah. Jga diri baik2 eh.

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya untuk farah sekeluarga,.mohon kemaafan jika terkasar bahasa

    ReplyDelete
  5. Sian katun2 muslimah tu kena sangkut kat hurup2. Hehehe. Inilah ucapan raya yang paling seram sebab ucapan Hantu Raya.

    ReplyDelete
  6. Salam kembali di bulan Syawal (masih Raya ni..)

    Terima kasih atas info yg berguna sepanjang berblogging, mungkin kami tak menyumbang kembali apa2 melainkan trafik semata-mata. Singgah ya di blog www.kasihsalina.com (isteri punya)

    Zam Emzeti
    UUM, Kedah

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .