Monday, December 9, 2013

Home » , , » D.A: Menu bekpes -2

D.A: Menu bekpes -2



Dalam banyak-banyak menu bekpes saya, yang inilah rasanya menu yang paaaaaling senang sekali hehe. Tak payah melibatkan periuk kuali belanga dan seangkatannya pun. Apa yang korang perlu cuma setin tuna mayo yang dah siap dan biskut. Meh tengok bahannya:

Bahan-bahannya: -
Satu tin tuna mayonis
Tomato dipotong dadu
Beberapa keping biskut (sebaiknya biskut kering yang tak bergula)

Caranya:

  1. Letakkan sesudu dua isi tuna tadi ke atas kepingan roti dan lengkapkan dengan tomato dadu. Senangkan?
Owh ye... petang-petang kalau tetiba rasa laparkan, boleh gak menu ni jadik bahan kudapankan? Thee...



Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

2 comments

December 9, 2013 at 1:54 PM

La mati2 ingat buat atkins haha

December 10, 2013 at 8:52 AM

@Tina OthmanUntuk atkins la ni Tina tapi hat ni versi suam-suam kuku hehe... yg dah banyak kurus bleh wat, yg baru nak kurus harus tinggalkan ;P

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket