Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Monday, December 9, 2013

D.A: Menu bekpes -2



Dalam banyak-banyak menu bekpes saya, yang inilah rasanya menu yang paaaaaling senang sekali hehe. Tak payah melibatkan periuk kuali belanga dan seangkatannya pun. Apa yang korang perlu cuma setin tuna mayo yang dah siap dan biskut. Meh tengok bahannya:

Bahan-bahannya: -
Satu tin tuna mayonis
Tomato dipotong dadu
Beberapa keping biskut (sebaiknya biskut kering yang tak bergula)

Caranya:

  1. Letakkan sesudu dua isi tuna tadi ke atas kepingan roti dan lengkapkan dengan tomato dadu. Senangkan?
Owh ye... petang-petang kalau tetiba rasa laparkan, boleh gak menu ni jadik bahan kudapankan? Thee...



Signature

2 comments:

  1. La mati2 ingat buat atkins haha

    ReplyDelete
  2. @Tina OthmanUntuk atkins la ni Tina tapi hat ni versi suam-suam kuku hehe... yg dah banyak kurus bleh wat, yg baru nak kurus harus tinggalkan ;P

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .