Thursday, August 16, 2012

Home » , » Selamat Hari Ghaye 2012/1433!

Selamat Hari Ghaye 2012/1433!





Harini hari terakhir saya berblogging sebelum coti ghaye giler (dua minggu tuuuu saya majuk tanak masuk opis! Akaka....) So saya amek kesempatan ni untuk mengucapkan 'Selamat Hari Ghaye' untuk semua pengunjung, pembaca dan pengomen blog saya ini. Saya juga ingin memohon ampun dan maaf andai sekiranya ade ayat-ayat dalam entri saya dan juga komen-komen saya yang menyinggung perasaan korang ye. Untuk semua penyokong blog ni, saya tujukan khas lagu feveret saya dari arwah Sudirman ini dengan ucapan,

"Takde simpan duit ghaye untuk den ke? Akakaa....!"

Akhir kata (nak tulis lagi tuu...) terimalah ucapan dari Hantu Raya khas untuk semua akaka....

video


Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

8 comments

August 16, 2012 at 3:22 PM

selamat hari raya kak deeb....nak duit raya kak...hehehe...

August 16, 2012 at 3:23 PM

mmg best lagu arwah Sudirman tu ...tapi makhluk hijau tu ... eeeeee!

August 16, 2012 at 3:42 PM

Selamat hari raya Farah. Jga diri baik2 eh.

August 16, 2012 at 4:13 PM

Selamat hari raya untuk farah sekeluarga,.mohon kemaafan jika terkasar bahasa

August 16, 2012 at 4:43 PM

Sian katun2 muslimah tu kena sangkut kat hurup2. Hehehe. Inilah ucapan raya yang paling seram sebab ucapan Hantu Raya.

August 17, 2012 at 5:28 PM

selamat hari raya gak :)

August 23, 2012 at 5:13 PM

selamat bercuti! :D 2 minggu tue, bestnyer

FiSh @ www.ohfishiee.blogspot.com

Anonymous
August 27, 2012 at 2:20 AM

Salam kembali di bulan Syawal (masih Raya ni..)

Terima kasih atas info yg berguna sepanjang berblogging, mungkin kami tak menyumbang kembali apa2 melainkan trafik semata-mata. Singgah ya di blog www.kasihsalina.com (isteri punya)

Zam Emzeti
UUM, Kedah

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket