Wednesday, February 22, 2012

Home » » Wordless Wednesday: Begitu Besar Harapan Sekolah

Wordless Wednesday: Begitu Besar Harapan Sekolah




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.



Notakaki Saiz Tujuh:
Semoga Allah SWT memurahkan rezekimu dan mempermudahkan jalanmu, anak. Selagi ummi dan ayah masih bernyawa, insyaallah kami doakan kejayaan kamu di dunia dan di akhirat kelak, amin.


Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

9 comments

February 22, 2012 at 11:53 AM

i follow..: ANEKA RESEPI TERKINI

February 22, 2012 at 12:24 PM

@wanaMaseh Wana! :)

February 22, 2012 at 2:53 PM

amin :)

Anonymous
February 22, 2012 at 5:42 PM

tang cita-cita tu yg x thn....haha... aunty aju doakan semoga maria mencapai target dunia akhirat..amin

Anonymous
February 22, 2012 at 7:29 PM

hihi... bukan ketua tukang masak, cikgu salah letak

February 23, 2012 at 9:41 AM

@AnonymousAminnnn... ko jgn jeles. Nanti dia dah abes sekolah bleh la aku goyang kaki jek kat umah tayah masak! Akaka...

February 23, 2012 at 9:41 AM

@AnonymousYaaaa.. tu diah tuan badan dah jawab! Ngeeee...

February 24, 2012 at 3:49 PM

memang budak cerdik ini..

February 24, 2012 at 4:15 PM

@Mama EmaMama Ema... cerdik tak cerdik, jenuh gak kerah mengajar dan blaja. Kalau tidak dok godam blog dia yang 5-6 bijik tu je sokmo huhuuu...

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket