Sunday, August 7, 2011

Home » , , » Majlis Bacaan Yasin & berbuka pose beramai-ramai

Majlis Bacaan Yasin & berbuka pose beramai-ramai



Alhamdulillah hari ni berjaye gak hasrat mak nak buke pose sama anak-anak dan cucunya. Anak yang tak dapat hadir cume kakak aku sorang je tapi dimaapkan sebab dia dok kat seberang sungai haha. Sementelah dah kumpul ramai-ramai tu, sempatlah kami sume sedekahkan bacaan Yasin buat arwah abah, Mohd Yusof Bin Ma'amor dan kakak ipar aku yang baru je meninggal dunia 2 minggu sebelum puasa haritu, Kak Nasirah yang meninggal pada usia 55 tahun. Masakan sume aku ngan mak yang masak so lauk berbuka untuk harini tayah beli. Ngeh, ngeh... Jom cek menunya: -

AYAM MASAK MERAH

UDANG MASAK PENANG STYLE
*Sila jangan gugel untuk resepi sebab skeati aku je boh nama ni. Nama resepi sebenarnya aku pun tak tau, kuang, kuang, kuang....*

BUBUR LAMBUK DAN IKAN MASIN

ULAM & SAMBAL BELACAN
*Sambal belacan lambat sampai- ketinggalan bas*

PUDING GULA MELAKA

PUDING KASTAD JAGUNG

TEMBIKAI MERAH MANIS
*Saje je tambah ayat belakang tu nak bagi terliur*

dan last........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SIRAP ROSE DENGAN NATA DE COCO DAN LAICI

Perghhhhhhhhhhhhhhhh....!!!!


Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket