Tuesday, August 9, 2011

Home » » JJCM: Day 7 Ramadhan 1432

JJCM: Day 7 Ramadhan 1432



Hahahaa.. Farah sudah addicted to cite basi lagi. Kali ni menu berbuka yang aku beli mase ramadhan yang ke-7 haritu. *Ceh, dah basi baru nak cite, kuang, kuang, kuang....*

Layan jelah: -

 ROTI CANAI

Ni pak ustad yang beli kat bazaar depan pasaraya Ong Tai Kim. Aku tak tau sedap ke tak sebab aku tak makan *Kes majuk ngan laki boleh? Muahaha!!! *Tumbuh tanduk setan*

 HONEY BBQ DRUMSTICK

Hahaaaa... carikla kat memane bazaar pun harus korang tak jumpe punye sebab ni aku order kat Pizza Hut aje haha...

 MEE GORENG MAMAK

Mee ni pun pak ustad yang beli dan aku tak makan. Ye, selain kes majuk sebab utama aku tak makan yelah aku dah kekenyangan makan budak di bawah ni...

 PIZZA

Terbaekkkk!!! Sape lagi kalau tak Pizza Hut yang punya. Sonang idup aku, bukak Chrome, isi itu, ini mengikut kemampuan poket, pastu tunggu je dorang hantar... heheh! Mesti nampak cam berlagaknye ko Farah berbuka makan pizza bagai... takde... mak budak-budak yang tingin nak makannn...

SOUP OF THE DAY

Harini soup of the daynye yelah mushroom soup. Sungguh nyum, nyummm... tapikan taim aku nak sedut tengok bawah tudung dah takde. Bekas je yang dijumpai dalam tong sampah. Siapa la punye angkara tak tinggal sikit untuk maknye tu ntah. Seb baik Batu Belah Batu Bertangkup dah lama missing in action. Ko tak beraye tanpe ibu budak-budak ni jawabnye.... (ke bapaknye yang bedal?? Hmmmm...)

Jumlah belanjawan hari ni:
Order Pizza Hut Delivery: RM38.35
Lain-lain menu bukan duit aku so tak kire.

Harini je makan sedap ye anak-anak!....

Signature Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket