Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, December 19, 2012

WW: Ooops! Terlebih sudah!




Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


Harus time dia undur kang akan kedengaran bunyik menyilukan huhuuu...


Signature

12 comments:

  1. nampak jer kak deeb nie kan...hehe

    ReplyDelete
  2. erk, tak perasan lah tu, tak sayang bumper

    ReplyDelete
  3. @oshin-jamelHehe... tu namanya tak wat keje dok ngadap cermin tengok luar aje hahaha.... (super kantoi)

    ReplyDelete
  4. @Tina OthmanAk-ah... nyilu wooo bile mau kuar hohooo...

    ReplyDelete
  5. myvi putih tu ke....nmpak yg tu je paling obvious..hehe...

    ReplyDelete
  6. Kasi kemas skit kalo parking camtu. Heheh.

    ReplyDelete
  7. @izzahOkeh konpem Izzah tak baca sampai abes! Ahaks! Jangan mara haaa... ;P

    ReplyDelete
  8. @FiSh. ohFISHieeHeyy ya! Lama tak datang sinikan? Sombong ehhh? :P

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .