Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sunday, June 12, 2011

Contest Baby Bajet Comel- THE RESULT!

Akhirnya masa yang ditunggu pun sudah tiba, hehe... Diumumkan pemenang bagi pertandingan Baby Bajet Comel yelahhhhhh (bunyi deram): -


Nama: Nur Alisha Qairina
Umur: 10 bulan

Hobi: Suka tersenyum


Sessi-temuramah wartawan:

Kenapa aku selaku ketua juri memilih adik Nur Alisha?
Sebenarnya memang susah giler nak pilih. Selama ni tak pernah jadik juri, :23: haaaa... hamek ngko rase cam nak hantuk pale kat dinding je. Mane taknye, sume yang masuk takde yang tak comel, ish, ish, ishhhh... Tapi macamanapun, mujurlah aku ni dilahirkan penuh dengan sifat adil lagi jujur:26:. Maka inilah keputusannya dan ianya adalah muktamad. Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan ye. Kepada adik Nur Alisha Qairina dan ibunya- :15: TAHNIAH! Jangan lupe bagi email supaya saya bleh bagi hadiahnya ye! Ade beberape hari je untuk hantar album flippix awak tuuuu....!!! Pasni konpem sume gambo sicomel tu tersimpan rapi dalam album yang comel gak!

:23:

3 comments:

  1. wahhhh...sukaaanya..tenkiu3
    hr ni bru bukak blog..
    email akak..salwadina@gmail.com

    ReplyDelete
  2. weee...sukanya anak buah cik sue yg cumellll dah menang..yeayyyy..alisha sememangnya cumellll..thanks yer juri sbb pilih alisha sebagai pemenang... =D

    ReplyDelete
  3. Hehe.. tahniah, tahniah! Jgn lupe dateline 30/06 tuuu... kang terlepasss.. hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .