Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday: Sigh!





Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.


Signature

2 comments:

  1. Dah kontek lawyer dia ke? Kawan saya pun pernah dapat email macam ni dan ianya memang benar. Rakan saya tu dah kaya raya sekarang. Cuba lah mana tahu kali ini rezeki berpihak kepada anda

    ReplyDelete
  2. @AnonymousHahahaha... takperlah. Dari bunga bahasa dia dah ku tau caner gaya orang yang anto email spam nih. Dia tak tau den ni kojo bahagian akta & loyar ni jugak tau! Theee...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .