Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Monday, January 31, 2011

Aiskrim Yang Sangat Menarik!


Korang pernah tak jumpa aiskrim ni? Haaa... ni aiskrim baru dari Mat Kool. Yang menarik pasal aiskrim ni yelah korang boleh kopek satu-satu dia punye kulit umpama nak makan pisang! :mRambut: Heheh!




Tapikan, bile dah ramai-ramai berlonggok makan aiskrim tu kan, rasa macam tengok monyet-monyet makan pisang kat National Geographic la pulak! Huahahaa...:mBerangan: ! So kesimpulannya, kalau nak makan aiskrim ni, sila pastikan anda makan sengsorang ye!

:crazypanda:

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .