Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, November 13, 2013

Hari Sukan & Sukaneka Pra-Sekolah & PPKI SK Seri Pristana, Sg Buloh


 

Cite basi tapi mak penat nak taip haha. Wehhh, jadik suri rumah ni lagi penat tangan asek bergerak je doploh empat jam tauuu... kaki pun dah naik kematu berejam dok berdiri aje kat dapo tu. Padan le sape keje opis sumenya kuku kaki tangan sume cantik-cantik ceh! *bukan jeles, bunyik aje macam heheh!*


Ini ialah Welkam Gift dari sekolah untuk AJK (nama je AJK tapi keje tuang hehe...) Sekolah korang mampoo? Haha... Baca buku tu rasa cam nak baby la plak haha bengong...

Mari layan gambar: -






















  Signature

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .