Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Wednesday, January 9, 2013

Wordless Wed: BERUKband saya!


 


Info: On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description...

so this is mine.

  Signature

6 comments:

  1. berukben apa cik deeb pakai? teruk sangat ker?

    ReplyDelete
  2. a'ah berukbeng ape tu..nens pakai porta wifi celcom skang..lajuu

    ReplyDelete
  3. @iwan redzuanCelcom. Ye memang teruk sebab selalu dapat satu bar je dan kendian putus huhuuu.. tapi mebe sebab ni kawasan perumahan baru so apa line pun sume ngong!

    ReplyDelete
  4. @Nens CollectionNi Celcom gak tapi data First. Malas nak pakai yg porta wifi tu sebab tu ada kontrak kan? Yang data first ni takde so bile ade masuk Unifi kawasan perumahan ni terus nak terminate dan subscribe Unifi. Cadangnyelah... :(

    ReplyDelete
  5. tukar monkeyband pula farah...hehehe

    ReplyDelete
  6. Beruk punya band. Opps.. Jgn cabul sgt mulut je Lydi.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .