Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Rabu, 5 Oktober 2011

Oh Macaroon! Dapat jugak akhirnya! Ngeee...




Lama dah Maria dok usha aku soh carik macaroon. First dan last makan mase gi kedai bakeri pastu amoi tu soh cube makan kat kaunter tu terus jatuh chenta. :wow:Dalam hati ade taman nak wat sendiri tapi mase tu dah dekat bulan pose, pastu raye lagiiii... udahnyer terbantut rancangan. :pandaGeli_03:Bile dah free penyakit M pulak dah menyerang so udahnya aku terai la gugel.


Jumpelah ngan sorang blogger ni yang jual macaroon dekat-dekat sini. Tapi ntah nape la plak message aku tak pernahnya terbalas. Nama je niage tapi tak berfollow-up! Cehhh!! :puteh_15: Nak jadik cite hari Jumaat lepas, aku gi la kat kedai bakeri Pistachio dekat Danau Kota tu. Aku nampak de iklan tunjuk macaroon tu tapi aku usha-usha kat dalam takde plak. Upenya dah abessss.. siankan, kan? Tapi takper. Lepas ni kene jeles pulak. :wink: Amoi tu soh aku datang besoknya sebab ade member's day. 50% off okehhhh!!!!


Maka dengan itu terciptalah rekod sejarah pepagi bute Sabtu aku ngan Maria dah tercongok depan kedai bakeri tu haha! Dah nama pun tercongok... wajiblah kiteorang jadik orang pertama yang datang borong macaroon tu sume! :10: Harga asal RM6.00 untuk 3 bijik (mahal sungguhkan! Pehhh...) tapi aku save 50% dan borong banyak sampai 6 kotak so aku just bayar RM21 untuk 18 pieces macaroon yang sungguh sedap itew!!! Heheh... :22: *tumbuh tanduk*


So haritu dari pagi sampai malam itu jelah menu aku ngan Maria ye. (Tipu... nasik bedal sampai dua pinggan) Lepas ni dah takdelah ye. :5: Kite tunggu Pistachios punye member's day tahun depan baru beli, haha! *Dasar kedekut*


Signature

4 ulasan:

  1. sedappnye kak...x pernah rasa lagi..huhuhu

    BalasPadam
  2. Rasanya manis pastu bile nak telan tu ade rase badam disusuli dengan intinya perase coklat yang sungguh cair dimolot! Hahahaaa... (ayat racun)

    BalasPadam
  3. KC pun suka macaron tp selalunya order dr CIkmin.

    BalasPadam
  4. Owhhh siapaka gerangannya Cikmin itu? Heee...

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .