Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Tuesday, May 24, 2011

Harini & Esok je wehhh!!! (24 & 25/05/2011)


Ade sesape yg kena blanje orang makan McD taim ujong-ujong bulan neh? Aaa... kalau ghase-ghase duit dalam poket tu cukup untuk makan sorang je tapi ade sekor lagi sebok nak soh blanje, ape tunggu lagi... download je voucher kat bawah ni pastu print dan jangan lupe bile sampai je depan kaunter McD letak printout tu kat dada sambil sengih, :pandaGeli_03: hehe... Nanti konpem korang dapat McChicken percuma! Aaa... tapi harus diingat! Ni untuk McChicken je tau, kalau tak ske dah shuuh gi jauh-jauh. Jangan plak gi mintak percuma berger lain!:pandaGeli_14:

Tunggu pe lagi tu? Cepatla print!


:23:

1 comment:

  1. Holla....Follower yang ke 53. Thankz for the info... Sekarang jugak nak g print...hehehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .