Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Isnin, 18 Oktober 2010

Selamat Pengantin Baru Nadia & Razman!

First of all biar aku ucapkan 'Selamat Pengantin Baru' buat pasangan pengantin baru- Nadia & Razman. Nadia ni yelah anak kepada anak sedare arwah bapak aku. Haaa.. nak panggey ape tuh. Ntahlah, aku bab-bab salasilah ni memang problem sket nak bagi title, hehe. So pandai-pandai koranglah ye. blogger-emoticon.blogspot.com

Ekcelli dorang ni dah menikah sebulan awal dah tapi mungkin atas hal-hal yang tidak dapat dielakkan (lumrah artis biaselah manade masa lapang sangat agaknya... :mDuit:) so akhirnya pada 16hb Oktober 2010 berlansunglah majlis persandingan kedua mempelai di Villa Indah, Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur. Ramai le sedare-mare aku dari Perak yang datang sampai yang dah tak kenal pun ade, hehe. Biaselah, figure dah lari, :pandaGeli_13:ahaks!

Tema majlis dia ni ala-ala santai gitu dan aku cukup suka. Banyak la angle yang cantik kalau nak shoot tapi sori, hari tu aku memang letak gear sebab pertama- aku datang sebagai sedare dan kedua- malu sey sebab sure la ramai photog yang datang. So tayah la aku sebok-sebokkan diri aku kan. Mana lagi nak dokong budak yang baik itu lagi, hehe... (Tapi instinct aku mmg tepat pun sebab yang amek gambo dorang sumenye pegang dslr, cuma aku je yang pakai kamera kompak- itupun pinjam kamera mak! :mHaha: Ngee...) So pe lagi... layanlah hasil kamera kompak ni je, heheee... :mHihi:



Ini bukan aku yang wat so jangan tanye harga bape, hahaa...

Intai lauk ade lagi tak nak tambah, hehee...


Cube teka aku nak huloq gelaih ayaq tu kat sapa? Tekaaa... tekaaa...

Jawapannyaaaa... kat budak kenit baju merah tu... bukan hulor kat orang lalu-lalang ye!

Jangan maraaa.. keluarga Mak Teh ade bilik khas okehhhh...

Sungguh sebok nak berposingkan? Tak dapat amek gambar atas pelamin, atas katil pun okeh!

Tengah praktis carik angle

Rayyan ngan Wan dia

Cam Charlie's Angel kan? Tapi ni versi Islamik, heheh!

Flower girl yang melarikan diri! Hahahaa.. ngelat tol!

Abang flower girl aka tukang amek gamba

Kembar lain mak, lain bapak

Kalau soh berposing memangkan main hebat. Kalau soh tolong kat dapo, hampe!

Panas-panas rase cam nak terjun je dalam kolam tu tapi apekan daya, kang jadik mukadepan suratkabo la plak! Uhukk...

Comeikan mereka-mereka ini... sedare sapelah gamaknye.. hahaa...

Cam kenalkan si Nadia tu?? Haaa laaa.. dialah siRehan dalam Impian Sunsilk tu dan yang tengah bersiaran skang ni cite '8 Bulan'

Tengok brape punye ramai photog daaa... Tu blom campur hat depan ngan belah belakang aku ni haa...

Orang lain sebok amek gambo pengantin atas pelamin, dorang ni sebok selak makanan VIP, haha!

:girl_4:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .