Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Jumaat, 2 Julai 2010

My First Article

Bukan motip nak tayang henpon ok! Tapi kalau dah jeles nak kate ape dowh!


Yeaa... ekcelli aku dah lama dah spare this blog tapi tak tau bile nak mulakannya. Tetiba je harini aku rase cam this is the right day with the right article to be published- on my birthday! Hehee.... blogger-emoticon.blogspot.com

Aku nak tenkiu sume orang yang wish aku hari ni. Bermula dengan hug & kisses campur deraian airmata (perkara biasalah tu!) dari bondaku, Puan Aminah@Dorothy itew di pagi hari. Siap bagi aku RM50 note lagik pastu mulelah acara main tarik bagi tarik (alah2 kunun taknak la, amek la tayah... tp lepas tu amek gak! Harhar!:mBerangan: ) Maseh sangat2 mak... especially bile aku terdengar words "Hang dah banyak sangat berjasa pada aku" kuar dari mulut dia, huhuuu.. owh tidak mataku dah nak banjir so aku wat2 tabah dan lari gi keje. Hehe... :mRempit:

Sampai opis lak dapat message dari ayah yang berbunyi:

'Salam Buat Isteriku, segala pujian bagi Allah hari yang istimewa, Selamat Hari Lahir dengan doa agar bertambah iman dan taqwa dan semoga Allah terus merahmatimu, terima kasih kerana menjadi isteriku dan ibu kepada anak2. Alhamdulillah'.

Owh- terharu ok! Dan sile jangan jeles juge ye! Dah xnak feeling2. Cukup la bunga-bunga yang sedang berkembang di taman tu. Bukak plak FB hari ni- tu dia mak aihh! Berjela panjang nun kawan2 dok wish. Cek pulak inbox mail lagi sekali tu dia aiii- pecah kuota inbox wat pertama kalinya kot! Huhuuu... sungguh terharu. Walaupun belum lagi dapat sebarang hadiah (haha! Ade kew???) tapi ingatan tu pun dah cukup. Haaa.. tu pun belum kire sms-sms dari pihak penaja yang aku terima seperti Digi, Celcom, SenHeng. (nampak no ade utang! Har! Har!)

Ops lupe plak... last but not least.. ngeee... Maseh Ijan yang sudi belanja aku lunch tadi! Ngeee... Sungguh mulia hati ko kan? Haha... i like!

Ok, maseh la wehhh sume orang! I lap u all lah! :kiss::kiss:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .