Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Monday, May 11, 2009

Bon Voyage... aduss sedey la plak!


Harini memang x sedap perut betul nak tunggu mase berlalu. Sume benda buat pun rasa x kena, ade je yang x betul. Saket jiwe makkkkkk!!!! :mHantuk: Bile terpandang jam kat tangan ke, kat dinding ke (mana2lah yang sempat!) sure makin x tentu arah mak dibuatnye.. huaaaa :mPeluh:!!! (Ye, korang mmg x perasan gelodak dijiwa saya sebab saya ni maintain orangnye, erk!)

Akhirnya masa yang ditunggu pun tiba-8:00pm! - Kiteorang bertolak ke KLIA. Saya x tau apa yang hubby cakap, anak2 ckp hatta ibu saya cakapkan sebab saya dah berada di alam lain masa tu :mCubit:. Akhirnya kol 9:30 malam kiteorang pun sampai. Caner beratnya beg yang hubby saya usung, lagi berat hati saya nak nengok dia pergi. Adussss.... Memandangkan waktu masuk ke terminal kol 10:45 pm so hubby belanja kiteorang makan dinner dulu dalam tu tapi aku dah x lalu nak makan, cume 2 keping meltz je yang lepas (biase 2,3 ketul ayam bleh habes!) Tu pun rase nak muntah balik! Hubby soh senyum mase bergambar pun saya dah x tau senyum tu apa. Akhirnya hubby saya pun melangkah masuk ke terminal dan tinggalkan kiteorang sume kat sana... huaaaaaa:mCry:! Lagi 40 hari la nak tunggu dia balik dari Jepun!!!!! :mStudy:

2 comments:

  1. aduss.. syahdu nya.. tp tetap maintain.. sebutir pun air mata tak tumpah membasahi bumi KLIA tu kan.. cool!!

    ReplyDelete
  2. :)) Kene maintain ko x nanti kene gelak ngan yang pergi tu 8-}

    ReplyDelete

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .