Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 19 Mei 2007

Happy Belated Birthday Cu & Welcome Baby Aina!

Selalu sangat buat muffin dan cupcakes untuk orang, harini aku wat untuk famili pulak. Harini aku nak balik Klang untuk 3 event- Pertama: Nak tengok orang baru, baby Nur Aina yang lahir kat Klinik Damo kol 4.10 petang tadi; kedua: Nak sambut besday adik ipar aku, Iya yang study kat MMU dannnnn yang ketiga: Nak tengok Final AF5 ramai2 kat umah mentua aku! Har! Har!
Harini aku wat macam2 jenis muffin & cupcakes..ada spongy sponge cupcakes, oldies butter cupcakes, chocolate, bluberry & vanilla muffin. Actually bukanlah sebab rajin buat macam2 jenis tu tapi sebab kebetulan ade lebihan bancuhan yang org order dan ada pulak orang nak sample senin nanti. So alang2 nak bakarkan, aku pikir baik buat sekali harung je. Topping pun pakai yang lebih2 tu je.
Projek aku bermula seawal 8.30 pagi. Habis wat topping je, aku pun memulakan la masakan lain yang bakal aku bawak kang. Bila makan reramai kang, barulah best!
Hehe.. Menu aku harini cume spaghetti je dengan paiti. Tapi aku cakap betul la, ni lah kali pertama dan terakhir aku akan buat kulit paiti tu, TENSION weiiii!! Sampai naik kematu kaki tapi yang jadik cume berapa jerk! Dah ler tuh, yang jadik pun upenyer cam shrek, menggerutu. Rasa nak nangis tol nengok. Sapo ade jual kulit dia yang dah ready made tolongla jual kat aku wehhhh! Theehee..
Anyway, kol 6.30 petang aku sampai kat Klinik Damo.. Sronot sangat tengok baby.. bestnyer kalau aku ade baby lagi. Hehee.. slalu gak berangan dapat baby girl lagi, bertambah orang yang bleh tolong aku kat dapur selain Maria, har! Har! Tapi wat mase ni, selagi aku x sembuh and get my normal life back, tayah la nak berangan apa2 Farah oiii... hmmm...
Ok, so balik pada citer. Malam tu kami sume pakat berkumpul la depan tv nengok Final AF5. Bersemangat tol! Hidup Mila.. u deserved it! Sampai umah pagi tu kol 1.30 pagi rasenyer.. bahana AF. Terok tol! Thee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .