Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 4 April 2009

Di Suatu Hari Sabtu

Saya ni ekceli bukanlah suke sangat masakan segera sebab rasenya dah pastilah tak sesedap yang kite masak sendiri dari bahan yang freshkan. Tapi produk ni colleague saya yang rekomen haritu dan penah terai la wat ayam masak kerutub dia, memang bestla so harini saya nak terai masak nasi tomato ngan ayam masak kuzi dia la plak. Theee...



Untuk pengetahuan korang, nama brand dia yelah Seri Tanjung. Setakat ni yang saya tau ade dijual di Carrefour & Giant, tempat lain blom jumpe lagi, hehee... Memandangkan hari ni saya ade satu order nak disiapkan, so resepi segera ni memang SUNGGUH menjimatkan masa. Hehee... Komen juri: Saya lebih sukakan ayam kerutub dia kot sebab yang kuzi ni cam ade masam2 sket (saye x suke masam! Heee...) Untuk nasi tomato, kire bleh la sebab nama pun masakan segera kan so xleh la expect dia sedap cam kite masak guna bahan fresh.

Selesai memasak, sampai la sudah mase untuk saya deliver order untuk hari ni. Namanya Cik Hamidah dari Keramat. Dia order muffin ni untuk congrats adiknya, for ape purpose, lupe nak tanye, heee.. Anyway to Hamidah,tq a lot!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .