Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Selasa, 3 Julai 2007

Hepi Besday to Me! Thee..


Hmmm.. sebenarnyer semalam besday aku tapi semalam cuma gi kuar dinner kat luar je. Takde potong kek dan dpt hadiah cam tahun2 sebelumnye. Terase lak dirik ni makin tue.. Hehe..! Aku tak kesah sebenarnye sebab ingatan people yang menyayangi aku dan kawan2 pada tarikh lahir aku pun dah cukup bermakna. Thanks everyone yang wish aku since pagi tak putus2! Kat hubby pun aku takde la rase merajuk (cewah!.. theee..) Maybe bila umur dah meningkat, kite pun dah semakin sabar dan tabah dalam menghadapi semua perkara. Aku pun faham, sejak hubby aku pegang title 'ustad' kat Perodua tu, dia memang sebuk. I don't blame him. Yang bagi hadiah pun harini yelah Maria yang belikan aku sekeping kad besday.. thanks sayang! Mak dan kakak aku mintak ampun nak bagi hadiah cukup bulan.. har! Har! Macam itu pun bleh ka? Lantak pi laaaa...

Anyway, malam ni tetiba hubby aku balik bawak kek dan hadiah. Amirul kan main seronok lagi nak potong so aku kasik chance la dia yang kerjakan kek dan hadiah tu. Aku seronok la kan ada sambutan belated gini plak, mane la nak sangke... tapi jauh dalam hati aku sedih melihat kesungguhan hubby aku yang menebus kesibukan dia semalam... dan lagi satu, sedih sebab tahun ni Maria tak potong kek aku sama2 sebab dia taknak balik dari rumah Wan dia gara2 aku marahkan dia ponteng sekolah siang tadi. Ruginya aku termiss event ni tanpa dia walhal aku belum pasti kalau aku masih boleh sambut lagi event yang same tahun depan. Kalaulah aku boleh turn back time, aku nak erase balik scene aku marahkan dia tadi... :(

2 ulasan:

  1. kak farah!!!! eppy besday!!!!
    moga sentiasa diberkati Allah dan bertambah2 order muffin n cakes.hehe
    -Najah-
    http://raiyanz.blogspot.com

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .