Saturday, August 3, 2013

Home » » Salam Aidilfitri 1434 sume!

Salam Aidilfitri 1434 sume!


 

Kepada semua pembaca, penge'Like' dan follower Deeb Punye Cite yang mempunyai kandungan cite yang ntah hapa-hapa ntah ni... saya Cik eh! (TERperasan pulak) Puan Farah ingin mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri 1434' untuk korang sume. Sesape yang sudi datang umah saya, marilahhhh... kuih raya subsidi banyak hahaha... Kepada yang balik kampung atau travelling nanti jangan lupa biskut ngan beg baju tu. Kang dah sampai kampung jenuh kena pinjam baju mentua haha... Okeh, sekian saja bersiaran untuk kali ni sehingga mood beraya habes, daaaaaaa...!


PESANAN IKHLAS DARI SYAITON
  

Nah layan lagu raya feveret hehe...

Untuk kekanak- toksah le korang caye ngat pompuan ni yang nyanyi lagu ni. Dia miming aje. Penyanyi asalnya ni haa kak Sanisah Huri ni haa... BTW, cam ober je dorang berlakon dalam klip tu kan? Hiu hiu...



Signature
Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

10 comments

August 3, 2013 at 9:05 AM

sedap lagu tu ... (cam kena batang idung sendiri lak)...huhu...cedih...tahun ni lebih 'teruk' dari 2 thn lepas...sabar..sabar..sampai rase tak de mood nak wat biskut raya..tinggal 3 ari je klau nak wat pun. Akak tak suka buat dlm kelam kabut nanti tak dpt buat biskut dgn penuh perasaan...rasenye akak buat kek aje lah...

August 3, 2013 at 6:15 PM

wah... siap ngan mesej raya dari syaiton lagi.... hehe

August 4, 2013 at 6:48 AM

Selamat Hari Raya juga buat Deeb. Semoga Raya kali ini lebih ceria dan lebih indah.

Jangan makan kuih raya banyak sangat tau, nanti sakit perut. Hehehehe

August 5, 2013 at 8:48 AM

Selamat Hari Raya Farah...

August 5, 2013 at 4:23 PM

Selamat Hari Raya Dear.. Maaf Zahir Batin ye..:))

August 14, 2013 at 9:47 AM

@SallyBuat apa yg mampu jek sudah k *Wink*

August 14, 2013 at 9:48 AM

@Redzuan Ali MohammedHar har... ate ingat syaiton pun tanak beraye ke? Thee...

August 14, 2013 at 9:49 AM

@azieazahHuk huk.. mmg sakit perut dah pun ni aiyyaaark...!!!

August 14, 2013 at 9:49 AM

@Didie RedwanSlamat Raye Didie!

August 14, 2013 at 9:50 AM

@Farah ShamsudinSesamelah kite ye Farah! <3

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket