Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 1 Januari 2000

Tempahan Make-Ober Blog


Hmmm... since ghamai pulak yang mintak saya menghuru-harakan blog mereka, :bye:maka saya telah mencipta page ni khusus untuk korang sume. Senang sket kot sebab korang-korang yang berkenaan senang dapat info dan follow-up pasal make-ober ni, kan?

Okeh, memula biar daku bagitau yang daku rela hati menerima ajakan menggodam blog korang dengan tanpa bayaran satu sen pun... :bofu_48: *Wahhh... pemurahnya daku huahua...* Akan tetapi ada syaratnya. Apa syaratnya... yaaa... mari baca dibawah: -


Syarat Yang PERTAMA:


Apabila selesai daku menghuru-harakan blog korang, korang sure akan nampak ade satu banner 'Aperture Addiction' dalam blog korang tu tau. Banner itu adalah diHARAMkan untuk kamu men'delete'kannya ye... :mGergaji: sehinggalah korang ubah semula blog korang sepenuhnya dengan template yang lain atau baru.... Aaa... tapi kalau nak ubah tempat/ kedudukan banner tu atas ke bawah ke... yang tu Aiman kate dia tak kesah.....:01:


Syarat Yang KEDUA:

Bile dah seronot tengok blog korang dah bertuko ghupe tu... :mKening: sile jangan lupe daratan ye. Kembalilah kepada blog ini semula dan sile klik SUME IKLAN yang ada kat Home blog daku ni ye hehe... ikhlas tak ikhlas tak kire, :11: buat jugak! Haha... tapi yelahkan, ni based on kejujuran korang dengan saya dan Si Pencipta. Kalau korang tak wat pun saya tak tau tapi Allah tau :heh sogan:jeng, jeng, jeng...


Syarat Yang KETIGA:

Silelah lakukan perkara berikut (ada dalam blog saya bahagian sidebar) : -

  1. FOLLOW GoogleFriend saya
  2. FOLLOW Networkedblog saya
  3. LIKE DeebPunyeCite di Facebook okeh... *sekadar menyambungkan silaturrahim* :koreks:


Last but not least (cewah):

WAJIB membuat satu entry/ posting khas semata-mata untuk mengipas a.k.a mempromote dua blog ni yeitu: -

  1. DeebPunyeCite (http://deebpunyecite.blogspot.com)
  2. Aperture Addiction (http://www.apertureaddiction.com/blog)


Basically DeebPunyeCite tu yelah blog personal saya :wink:dan kebanyakkan cite di dalamnya adalah photolog. Yang Aperture Addiction tu pulak yelah blog saya carik makan yeitu saya ada menyediakan servis amek gambo besday, cukur jambul, marhaban, khatam Al-Quran, pertunangan, perkahwinan dan :mCamera: dan sewaktu dengannya.


Sila masukkan image-image ni jugak dalam post tersebut beserta linknya ye: -

http://www.apertureaddiction.com/blog

http://deebpunyecite.blogspot.com


Itu jek! Senangkan? :7:So kalau korang berminat silelah PM saya kat deeb0207@yahoo.com okeh. Cume nak bagitau awal-awallah ye, korang kena beratur untuk dapat giliran. :5: Maklumlah i ni kan penggodam fofular... buwekkk....!


:6:MEREKA-MEREKA YG SEDANG BERATUR: -


1) Shiela Firdaus
2) Oshin jamel
3) Ku'inn Oshin
4) Aieda Saedah Hamdi
5) Iena Hamdi
6) Suniza Haron
7) Ibu Darwisy
8) Tokei Kedai
9) Kawan blogger Oshin
10) 'Ainn Roxx
11) Murni Qaseh Kalsom
12) Nur Deanna
13) Mas
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)











Signature

3 ulasan:

  1. okies kakak! suda dibuat sumer syarat2nye..hihi

    BalasPadam
  2. ni ha..lupa lak linknye..
    http://sunzstories.blogspot.com/2012/05/yeay-newly-created-blog-template-by.html

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .