Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Tuesday, April 8, 2008

Lauk pantang lagi...

Lame rasenyer x tulis. Bila dah balik umah sendiri, biaselah kan.. sure la tetiba jadik bizi! Theehee.. Kalau dok kat umah mak, sume mak uruskan. Kite tinggal tengok baby je. Bila dah balik umah, haa.. amek la.. haha!

So harini aku dah lepas pantang! Merdeka untuk diriku.Yak2 yeaa...! Barulah aku ade mase sket nak tulis ni haa. So citer aku xder per sgt pun cume aku nak tunjuk gambo makanan mase aku pantang haritu je. Sumenyer simple, kalau x bikin sup, kite bakar je. Sonang cito! Haa.. apo laie, jamulah mato. Sapo nak resepi bgtau eden yo!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .