Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Rabu, 15 Ogos 2007

Muffin al-kelam kabut!

Thee.. title cam gempak jer. Tapi xde mende pun. Aku dapat call dari cikgu Mirul semalam kate harini kelasnya ade wat majlis sambutan harijadi beramai2. Ate tu pasal le aku namakan muffin yang aku sedekahkan kat kelas dia tu nama itu. Tengok2 tepung muffin ade lagi, chocolate ganache yang lebih haritu pun ade lagi.. tinggal x tau kol bape la agaknyer aku bleh siap. Tapi cube jugaklah! So sampai umah lepas tgk E.R. (wajib tuh! hehe...), mandi, solat & makan, make mulelah dapur aku yang dah kesunyian sejak 2 mgg lepas bergema kembali. Windunyer nak deko tapi untuk menge'save' time dan badan pun letih (siang tadi tak lekat kat opis daaa.. lepas lunch terus keluar) so aku teringat baker's2 punyer pendapat yang mengatakan kalau nak deco cantik tp time limited, pakai je choc ganache. So, itulah yang aku wat! Tempek jer chocolate tu atas muffin pas2 boh la sweets ape lebih kurang. Alaa... bebudak, janji ade coklat, ade sweets... pasti licin! Dan kata2 aku tu memang ade benarnyer bile time nak amik Mirul balik, aku nengok dah habis licin muffin yang aku bagi 3 jam yang lepas!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .