Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Isnin, 25 Jun 2012

Mak hado? Kau hado? *riak, riak*



Hehehe.. jangan makan hati okeh. Tak sangka haritu nak dapat parcel ni sebab Syana email mintak address baru kelmarin, alih-alih dah muncul. Sungguh laju service anda! I loike! Camni hang bleh mintak jadik rider kat Pizza Hut tau, konpem dapat! Hehe...

Mari test tinge sendiri- hmm.. normal ke tu ek? Ke demam eden nih?

Ekcelli mende ni ialah Ear Thermometer. Alahh, mende yang kena letak dalam tinge untuk cek suhu badan demam ke idok tu ler! Kat pasarankan mende alah ni cam mahal jek so bile Syana usha sape nak wat pre-order haritu-saya teruslah order! Lama gak la menanti- ade sebulan kot (ke kurang) tapi demi kedekut nak murah tak kesahlah kan? Benda ni penting tau untuk mereka-mereka yang ade anak-anak kecik cam saye ni haa... yessss kalau ade benda alah ni senang nak pantau suhu badan dorang bile dorang sakitkan? Hmmm.. harga dia RM65 aje sekali ngan postage. Murahkan? Itu yang kite sayang ngat ngan Syana ni haha... (dan, dan tu!) Tapi kalau korang nak order mintak maaplah ye. Saya amek petikan kata-kata Syana ni untuk renungan bersama hahaha...

'aritu aku buat iklan pre-order korang xmo

ni barang da smp baru nk tanya aku ada stok lagi tak
mmg takde la kan..aku oder ngam2 jek utk org yg da bayar'

Ahaks! Tak dapek mak nak nolong! To Syana, masehhhhhh...! Beli ye! *Suke, suke*


Notakaki Saiz Tujuh:
Entry ni saya tulis dari minggu lepas lagi tapi baru nak publish. Sekarang masih dalam mode sedih sebab kehilangan Big Boss saya yang kembali kerahmatulah semalam (Ahad 24hb Jun 2012) akibat kemalangan. Insyaallah akan menyusul entri mengenainya nanti.

Signature

9 ulasan:

  1. bagus simpan alat ini tuk sgt2 berguna!

    BalasPadam
  2. sangat berguna kalau ada budak kecik...!

    BalasPadam
  3. Canggihnya.. ye..ye.. saya tak hado. Heheh.

    BalasPadam
  4. berguna betul ear thermometer ni..senang nak guna. rm 65 murah tu..

    BalasPadam
  5. @Kesuma AngsanaBetul tu. Kalau ade anak-anak kecik, benda alah ni la benda yang paling berharga!

    BalasPadam
  6. @LydSunshineYeaaayyy cik LydSunshine tak hadoo...! Ngeh, ngehh...

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .