Friday, July 16, 2010

Home » » Ketahui kadar kandungan gula dalam diet harian korang

Ketahui kadar kandungan gula dalam diet harian korang

Korang pernah tak terpikir berapa banyak kandungan gula dalam makanan atau minuman yang korang makan hari-hari tu? Aaaaa... mesti takkan? Hehe.. (samelah kita! :puteh_7:) Nah... cuba scroll ke bawah dan tengok berape punya banyak daa kandungan gula yang korang dah telan. Ahaks!:mBerangan:







































Haaa.... amacam? Nak tobat ke idak? Ngeh, ngeh, ngeh.... :mKenyang:


Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket