Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Isnin, 23 Februari 2009

Setahun rupanya sudah berlalu...

Sekejap sungguh rasanya masa berlalu. Baru je rasanya doktor memangku anak saya yang masih berlumuran darah dan mendengar suara tangisannya bila dibersihkan, rupanya hari ini sudah genap dia berumur 1 tahun! Itulah dia Danish Rayyan namanya yang maksudnya sempurna, cantik & berkepimpinan; moga Allah kabulkan maksudnya dengan sifatnya, Amin. Saya sebenarnya tersangatlah sibuknya tapi saya telah berjanji yang malam ini saya akan memberi ruang untuknya menyambut harilahirnya bersama2 (walaupun dia bukannya tau pun! Kakak & abangnye yang over excited!). Maka merasalah sibesday boy merasa kek buat pertama kalinya sepanjang 12 bulan hidup di dunia ni ( tapi bukan saya buat sebab saya dah flat berapa hari tak rehat, huhuuuu...!) Lepas bacaan doa selamat dari ayahandanya, maka bermulalah acara tiup lilin dan bukak hadiah cam biase. Skema tol kan.. xperlah.. anak-beranak je punn.. Mekaseh Wan Dolly & kakak Sarahnyer yang bagi hadiah dan juge sahabat2 yang wished him! Rayyan cakap, "meacehhhhh..."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .